چت رومclose
.طراحی سایت مدارس




ارسال پاسخ
تعداد بازدید 23
نویسنده پیام
sitecup1 آفلاین


ارسال‌ها : 88
عضویت: 28 /8 /1396


.طراحی سایت مدارس
.طراحی سایت مدارس


هدف کلی مدارس و مراکز تحصیلی ارائه آموزش به بهترین شکل می‌باشد لذا مراکز آموزشی همچون مدارس باید بر این مسئله واقف باشند که امروزه چگونه می‌توان علم را به بهترین شکل ترویج داد!


امروز با گروه طراحی سایت سایت کاپ خدمت شما هستیم با بررسی تاثیرات یک وب سایت بر روی مدارس:


یک وب سایت چگونه می‌تواند به مدارس در جهت نیل به اهداف آموزشی کمک کند؟


امروزه توسعه فناوری و ارتباطات بر هیچکس پوشیده نیست و تاثیر بسیار زیاد فضای مجازی مورد توجه همگان است و اکنون قصد داریم به این مسئله بپردازیم که یک وب سایت چه امکانات و تاثیراتی را می‌تواند بر روی بهبود روند کاری در مدارس بر جای بگذارد:


۱-امکان معرفی کامل مدرسه از جمله افتخارات، سوابق، آشنایی با مدرسین، معرفی امکانات مجموعه و ..
توجه کنید که والدین اولیا قبل از ثبت نام می‌توانند از این طریق به طور کامل با مجوعه شما آشنا شوند و هر آنچه که نیاز دارید را دانسته و به شما رجوع نمایند.
۲-امکان اعلام اخبار مدرسه اعم از اعلام نمرات، نفرات برتر، مراسم ها و جشن ها


اخبار مدرسه را به صورت جامع و معتبر تر با دانش آموزان و اولیا به اشتراک بگذارید!



۳-امکان ایجاد پروفایل برای هر دانش آموز


تصور کنید که تمام مواد آموزشی از جمله تمارین، نمونه سوالات، جزوات آموزشی، تمرین های امتیازی و … به صورت مرتب در پروفایل شخصی هر دانش آموز قرار بگیرد همچنین نمرات کارنامه نیز در آن قرار داشته باشد این گونه بسیاری از مشکلات مانند غیبت دانش آموز در یک روز مانع از عقب ماندگی تحصیلی می شود چراکه می تواند جزوات را از طریق پروفایلش دریافت نماید.


۴-سهولت بیشتر ارتباط اولیا با کادر مدرسه


از طریق فرم های متعدد اولیا دانش آموزان می‌توانند به راحتی با مدیر، ناظم، دبیر و مشاور مرکز در ارتباط بوده و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایند.


طراحی سایت مدارس امروزه یک مسئله مورد نیاز از طرف ما تلقی شده و پیشنهاد ما به تمام مدارس این است که پیرو متد های جدید در علم آموزی بوده و توسط ما بهترین و کارآمد ترین سایت را برای مرکز آموزشی خود طراحی کنند ما همواره با سابقه درخشان و تجربه چندین ساله در طراحی سایت کوشا هستیم تا شما حضوری فعال در جامعه مجازی داشته باشید.



انواع طراحی سایت: طراحی سایت دانشگاهی, طراحی سایت سازمانی



امضای کاربر : طراحی سایت.طراحی وب سایت.طراحی سایت.طراحی وب سایت
یکشنبه 10 تیر 1397 - 18:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
magbot آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 18 /7 /1397


اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا
رشد دستگاههای همراه با دوربین، افراد را قادر به ایجاد محتوای بصری بیشتر و اشتراک گذاری آن بصورت آنی در پروفایل های اجتماعی و یا از طریق پیغام یا ایمیل می کند. در این مقاله، شایع ترین اشتباهات بصری را شناسایی خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه بازاریابی محتوا راه نفوذ و دستیابی به اهداف کسب و کار شماست.
ممکن است در ابتدا بپرسید محتوای بصری چیست و تفاوت آن با انواع دیگر محتوا چیست؟ ابتدا آنرا تعریف کنید.
محتوای بصری بیشتر در بازاریابی استفاده می شود و اشکال مختلف بازاریابی محتوا را بر اساس عناصر بصری است. بازاریابی محتوا بصری شامل استفاده از:
تصاویر (Instagram، Pinterest، Tumblr)انفوگراف (Infogram, Visually)اسلایدها (SlideShare, Speaker Deck)کمیک (The Oatmeal)فیلم (YouTube، Vimeo)یادداشت (9gag, Clients from Hell)سخنرانی های علمی در قالب فیلم (TED-Ed)کانال های رسانه ای محبوب اجتماعی مانند Snapchat، یوتیوب، فیس بوک، توییتر، Instagram، Pinterest و Tumblr نمونه های بزرگی از کانال های توزیع در استراتژی های بازاریابی محتوای بصری هستند. اشتباهات محتوای متادول در زیر موارد رایج ترین اشتباهات برند ها، بازاریابان و طراحان و راه های رفع آنها را توضیح می دهیم. پس از طراحی پوستر، یا اطلاعیه محصول،خیلی هیجان زده میشویم که همه چیز به ذهن ما رسیده به این خاطر که فکر میکنیم برای مصرف کننده نیز جالب و ارزشمند خواهد بود.
سپس ما یک طرح بصری شامل اطلاعات ایجاد می کنیم، اما فقط یک طرح بصری داریم که پیغام روشن، اولویت و یا مرحله ندارد.
تنها به سادگی با مخاطبان صحبت کردن کافی نیست باید یک نتیجه دلخواه از محتوای بصری ایجاد کنید.مثلا اگر دعوت نامه برای یک رویداد است،باید یک دکمه یا یک پیوند که کاربر بتواند اطلاعات بیشتری را پر کند یا ثبت نام کند. محتوای بصری بدون اطلاعات تماس صریح ، اتلاف وقت و پول است.
اشتباهی که برند ها و بازاریابان بی تجربه همیشه در معرض آن قرار می گیرند، "بگذارید امیدوار باشیم و به اشتراک بگذاریم دیگران هم به اشتراک می گذارند" . شما باید یک استراتژی تعریف شده برای هر مرحله از جمله تبلیغاتی باید به تجزیه و تحلیل رقیب و روند بازار بپردازید.
با تعیین اهداف تجاری روشن و نتیجه مطلوب شروع کنید. پس از آن اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما چه نیازها و خواسته های دارند. به طور شگفت انگیزی شبکه های اجتماعی توسط دستورالعمل های کلی طراحی شده است که به همه چیز اعمال می شود. شما باید هر پلت فرم رسانه های اجتماعی را مطالعه کنید تا با محدودیت های مختلف آن آشنا شوید، بخصوص در مورد قالب بندی تصویر.پیشنهاد می کنم راهنمای اندازه تصویر محبوبترین شبکه اجتماعی را بررسی کنید. هنگامی که با محدودیت ها و فرمت های پلتفرم آشنا هستید، می توانید شروع به ایجاد قالب های ساده کنید، که می تواند به راحتی در آینده مورد استفاده قرار گیرد.
افراد ممکن است متوجه جزئیات شما در کار نباشند، اما قطعا تلاش و کار سخت شما را متوجه خواهند شد که منجر به مشارکت بهتر، اشتراک بیشتر کار شما می شود. برای ایجاد معیارهای کیفیت، برای طراحان خود دستورالعمل نام تجاری را تعریف کنید مانند فونت، رنگها، زبان، نوع تصویر، فاصله و غیره ..
همیشه در مورد چگونگی نمایش محتوای شما بر روی دستگاهها و جغرافیای مختلف بررسی کنید. به عنوان مثال، Instagram فقط یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه با بیش از 300 میلیون کاربر است. در هنگام برنامه ریزی کمپین های بصری بعدی خود، این محدودیت ها را در نظر بگیرید.
اگر شما نوجوانان را هدف قرار می دهید مطمئن شوید آنها را در مکان های مانند فیسبوک پیدا نمی کنید، نوجوانان از این پلتفرم جدا شده اند. آنها را در، Snapchat، Instagram می توانید پیدا کنید

چهارشنبه 18 مهر 1397 - 03:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :