چت رومclose
۶ اشتباه برندهای جدید و تاثیرگذاری بر سئو




ارسال پاسخ
تعداد بازدید 7
نویسنده پیام
nws آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضویت: 24 /5 /1397


۶ اشتباه برندهای جدید و تاثیرگذاری بر سئو
فضای مجازی یک مکان رقابتی برای بازاریابان سئو به حساب می اید از نظر افراد مکانی آسان برای رقابت است این صحت دارد اما باید قواعد بازی را بلد باشید تا بتوانید در این بازی پیروز باشید.
از لحاظ تئوری ساختن وبسایت ، تولید محتوا و اشتراک گذاری در سوشیال مدیاها ساده است و تا به امروز افراد و کسب و کارهای زیادی در حال غرق شدن بودند و هستند و به سختی مبارزه می کنند ولی موفق نمی شوند قوانین گوگل مدام در حال تغییر و تاثیرگذار روی نتایج می باشد.
خیلی از کسب و کارها بهینه سازی را ساده و بازیچه می بینند و این اشتباهی است که اکثر صاحبان کسب و کار مرتکب می شوند در ادامه به برخی از اشتباهات رایج اشاره می کنیم که خیلی از برندها نوظهور مرتکب می شوند و سئوی خود را تهدید می کنند پس اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را رعایت می کنید

۱-تحقیقات کلمات کلیدی ضعیف و نادیده گرفتن سئو محلی
تحقیقات اولیه کلمات کلیدی اولین قدم در سئو سایت است و بسیار مهم است قطع تمایل دارید کلمات کلیدی رقابتی که موضوع اصلی زمینه ی کاری شما هستند را انتخاب کنید تا موتور جستجوی گوگل شما را در نتایج بالاتر قرار دهد..
اما انتخاب کلمات کلیدی نیاز به تفکر و بررسی دارد و همچنین باید از ابزارهای مطمئن مانند keyword planner برای پیدا کردن کلمات استفاده کرد.
برای مثال شما شخصی را در نظر بگیرید که فروشنده ی لوازم خانگی است اگر او بخواهد با کلمه کلیدی مثل فروشگاه لوازم خانگی رتبه ی خوبی بگیرد باید زمان و انرژی خیلی زیادی را صرف کند تا رتبه ی اول را کسب کند ولی با استفاده از سئوی محلی می تواند در کلمه ی مورد نظر در نتیجه اول باشد و رقابت بر سرکلمه کلیدی بسیار اسان تر است

۲-ناهماهنگی سئو با استراتژی برندهای بزرگ
سئو سایت مزایای موردنظر را برای شما به ارمغان می اورد پس بسیار حیاتی است که ان را با توجه به چشم انداز خود با استراتژی بازاریابی هماهنگ باشد.هر چه اهداف بازاریابی کلی و واضح تر در مورد کسب و کار خود داشته باشید فرایند بهینه سازی بهتر پاسخ می دهد.
باید با استرا تژی هماهنگ باشید تا در مراحل بعدی هدایت کننده ی مراحل تحقیقات کلمات کلیدی و ایجاد محتوا باشد با این کار نه تنها نام برند شما بلکه پیام تجاری شما هم تعیین خواهد شد.
اما موضوع دیگر مورد بالا می باشد که کسب و کارها ناسازگار هستند آنها با نام تجاری و محتوای خود خود در سراسر وب یکپارچه نیستند.
وبسایت ها با شعارهای خاص و تمرکز بر روی ان باعث دلگرم شدن بازدید کنندگان و در نتیجه افزایش بازدهی را در پی خواهد داشت.
نکته ی مهمتر که گوگل به ان اشاره دارد این است که اگر سایت شما با توجه به پیام های تجاری محتوای بی ربطی را منتشر کند (لوگو،محتوا،طراحی)
با ابزارهای ساده که امروزه به راحتی در دسترس است می توانید لوگوی زیبا طراحی کنید و هویت نام تجاری کسب و کار خود را گسترش دهید و تجربه کاربری خوبی را برای بازدیدکنندگان و مشتریان خود رقم بزنید.

۳-بی اهمیت دانستن شیوه های برتر محتوا
موتور جستجوی گوگل محتوا را ایندکس می کند یا ایندکس نمی کند و این علت ان داشتن قوانینی است برای بلاگ هایی که محتوای با کیفیت تولید می کنند و کسانی که کپی کار هستند و یا محتوای بی کیفیت تولید می کنند.
در هر صورت فقط تولید محتوای با کیفیت نمی تواند به تنهایی اثر گذار باشد باید در وبسایت خود محتوای باکیفیت زیادی را تولید کنید تا گوگل متوجه شود شما تولید کننده باکیفیت هستید.
برخی از بهترین شیوه ها در این زمینه عبارتند از:

ارسال محتوای منظم در وبلاگ
ارسال مطالب جدید و بروز و پرهیز از تولید مطالب تکراری
بروز کردن مطالب قدیم وبسایت
حذف لینکهای هرزنامه در نظرات
لینک به صفحات برتر با محتوا
استفاده از برنامه ریزی کلمات کلیدی برای ارسال محتوا
هشدار:

Keyword stuffing جز تکنیک های سیاه در روند سئو سایت است و توسط ما توصیه نمی شود و سعی کنید در چارچوب کلمات کلیدی
انتخابی باشید و از ان خارج نشوید.

۴-نادیده گرفتن انتشار محتوا
بعد از تولید محتوا انتشار ان بسیار مهم است شما قصد دارید افراد بسیاری در نقاط دور و نزدیک محتوای شما را ببینند خوب چند راه خوب را به شما پیشنهاد می دهیم:

استفاده از بازاریابی اینفلوئنسر
ارسال پست مهمان راهی خوب برای گرفتن بک لینک باکیفیت و افزایش دید تجاری است و ترافیک زیادی را به سمت سایت شما هدایت می کند و اعتبار شما افزایش پیدا می کند.
استفاده از ایمیل مارکتینگ هدفمند(با استفاده از پیاده سازی سیستم ایمیل مارکتینگ لیستی هدفمند جمع اوری کنید تا وقت شما هدر نرود)
۵-سرمایه گذاری روی شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید
سئو به شرکت شما محدود نمی شود سیگنال های شبکه های اجتماعی بر روی عملکرد سئو وب سایت شما تاثیر می گذارد و کاربران یونیک و باکیفیتی را برای شما فراهم می اورد و از نظر گوگل سوشیال مدیا می تواند تاثیرات بالقوه ای رو تجارت شما بگذارد.
اخیرا با ازمایشات صورت گرفته توسط افراد متخصص سئو ثابت شده که تعامل با افراد از طریق شبکه های اجتماعی بر روی رتبه شما اثرگذار خواهد بود.

۶-بروز نبودن در زمینه روند تغییرات سئو
نمی توانیم برای بهینه سازی سایت خود شخصی را استخدام کنیم چرا که سئو یک روند مداوم است بهتره سئو برای موتورهای جستجو بصورت دوره ای انجام شود تا هدفمند و پویا نتیجه دهد.
گوگل مدام در حال تغییر الگوریتم های خود هست تا بتواند اطلاعات جستجوی مرتبط و دقیق تری را به کاربران نشان دهد برخی از انها دشوار هستند تا کسب و کارهای بی کیفیت را کاهش رتبه دهد.
شما باید با تغییرات قوانین گوگل همراه باشید تا بتوانید در عرصه ی رقابت جای داشته باشید و با دریافت از اخرین تغییرات انها را در کسب و کار خود پیاده سازی کنید تا رتبه خود را حفظ کنید.
http://www.nopaweb.com/blog/education-seo/6-mistakes-new-brands-on-seo/

امضای کاربر : بهینه سازی سایت سئو داخلی سایت
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 13:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :